Pretty White Gluta 100000 Whitening Snow

HARGA: RM40.00

L-Glutathione sudah lama terkenal dikalangan artis-artis serta selebriti antarabangsa dan juga di Malaysia. Juga dikenali dengan gelaran Master Antioxidant. Pengambilan Glutathione dengan cara berterusan akan membuatkan kulit menjadi semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.

L-Glutathione adalah protin yang mengandungi 3 jenis asid amino iaitu cysteine, glutamic dan glycine yang biasanya dihasilkan oleh badan untuk mengatasi pencemaran udara, air yang di minum, bahan kimia dan racun serangga di dalam makanan yang di makan. Bahan-bahan ini boleh memusnahkan sel-sel di dalam sistem tubuh kita.

L-Glutathione selalunya dipanggil sebagai "Master Anti-oxidant" di dalam badan, molikul yang terbentuk oleh jalinan asid-asid amino dan anti-oxidant yang di hasilkan secara semulajadi oleh badan. Ia telah diketahui secara meluas tentang kepentingannya untuk mengekalkan kesihatan dan jangka hayat yang panjang.

L-Glutathione yang dipertingkatkan kandungan dosenya memberikan kesan sampingan yang baik seperti memutihkan kulit. Badan akan meningkatkan penghasilan Glutathione selari dengan peningkatan pendedahan badan kepada bahan beracun seperti toxin. Tanpa perlindungan dari Glutathione ini, sel-sel badan akan mati dengan kadar yang cepat, ini akan mempercepatkan proses penuaan dan risiko kanser.

KESAN PENGGUNAAN:

* Memutihkan kulit
* Menghilangkan bintik hitam
* Mencegah/menghilangkan jerawat dan parut
* Anti penuaan dan anti kedut
* Menjadikan kulit licin, segar dan berseri-seri
* Mempercepatkan penyembuhan luka
* Membantu mengawal dan menghilangkan jerawat
* Meningkatkan kadar tenaga
* Memperkuatkan sistem imunisasi badan
* Menyah toksin di dalam badan

CARA PENGGUNAAN:

* Makan 1 kapsul 30 minit sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur.
* Amalkan pengambilan 2 kali sehari.

PENTING!

* Wanita mengandung, menyusukan bayi serta kanak-kanak di larang untuk mengambil kapsul ini.
* Sebelum pengambilan produk ini disarankan lakukan detoks selama 3 - 5 hari supaya toksin di dalam badan dapat dikeluarkan dan proses keberkesanan produk super whitening gluta lebih cepat berkesan.
* Elakkan pengambilan makanan/minuman berkafien untuk kesan yg lebih cepat. Sekiranya ingin mengambil juga makanan/minuman berkafien sila jarakkan dalam 2 jam.

BAHAN-BAHAN:

♥ L-Glutathione: 100000 mg.
♥ Vitamin C: 1000 mg.
♥ Collagen: 500 mg.
♥ Bioflavonoi: 500 mg.
♥ Pine Bark Extract: 100 mg.
♥ Grape Seed Extract: 100 mg.
♥ Koji Berry: 500 mg.
♥ Acerora Cherry: 100 mg.
♥ Green Coffee Berry: 100 mg.
♥ Berry Fruits Extract: 100 mg.

KANDUNGAN:

♥ 30 biji kapsul.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...